Polityka zwrotów
Prawa i obowiązki konsumenta

Niniejsza polityka zwrotów określa zasady i warunki zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym TradeMax Autoparts, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz zasadami rzetelnej obsługi klienta.


1. Prawo do odstąpienia od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Termin liczy się od dnia otrzymania towaru przez konsumenta lub osobę trzecią wskazaną przez konsumenta.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia – np. e-mailem lub listem poleconym.


2. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep).

Zwrot środków następuje nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.


3. Obowiązki klienta

Konsument ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Koszt zwrotu produktu ponosi konsument, chyba że sklep wyraźnie poinformował o pokryciu tego kosztu.

Zwracany towar nie może być używany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy – w przeciwnym razie konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu.


4. Wyjątki od prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów:

  • wykonanych na specjalne zamówienie klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb,
  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • które noszą ślady montażu lub użytkowania wykraczającego poza sprawdzenie zgodności z zamówieniem.

5. Kontakt i dokumenty

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących procedury zwrotu, skontaktuj się z nami:

Email: trademaxautoparts@gmail.com
Adres zwrotów: TradeMax Autoparts, ul. Oleska 99, 45-222 Opole

📎 Pobierz formularz zwrotu (PDF)

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz spersonalizowanego doświadczenia zakupowego, nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując korzystanie z witryny, wyrażasz zgodę na ich użycie zgodnie z naszą Polityką Prywatności oraz Polityką prywatności. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.
Czego szukasz w Partdo?